Har du hørt om God-shaped Hole?

I mange år troede jeg, at jeg skulle fylde mig selv op!

I dag ved jeg, at det handlede om et såkaldt God-shaped Hole, som ingen påfyldning kunne mætte, andet end den fra Gud.

Der er ingen tid at spilde. Jesus genkomst er nær. Det ved vi, når vi åbner og læser i verdens mest spirituelle bog, Livets Organiske Manual, Kilden;

Bibelen!

Jeg har sagt det mange gange før, og gør det gerne igen; du finder ikke Gud der hvor du søger, ellers havde du for længst fundet ham. Han er kun ét sted. Og han tager imod dig med åben arme. Uanset hvornår du ankommer…

“Jamen, hvad er der galt med astrologen? Et kursus i mirakler? Eller yogaen? mantra? Numerologien?”

Spørg i stedet dig selv:

Hvad er der rigtig i det?

Lad mig sætte ord på God-Shaped Hole:

“There is a God shaped vacuum in the heart of every man, which cannot be filled by any created thing, but only by God, the Creator, made known through Jesus!”

God-shaped Hole er et rum i vores hjerte. Et rum som Gud har skabt i os. Et rum som er designet af Gud, og som bør helliges hans tilstedeværelse. Det er her, i dét hjerterum, det er meningen Gud skal være i os.

Intet andet er berettiget til at indtage vores God-shaped Hole. Som den skabelse vi er, har vi jo brug for vores Skaber!

Sagt med andre ord; der er intet andet end Gud, som passer ind i dit God-shaped Hole. Uanset hvor mange anstrengelser du gør dig, strammer dig an, om du aser og maser, altså virkelig gør dig umage, så vil det være forgæves.

Alligevel er vi mange, som har forsøgt at laste, eller stadig kæmper en kamp for at laste det hellige rum med alverdens sager, eller alt indenfor anti-krist. Satan bedrager os til at tro, at vi skal gennemsyre rummet med eksempelvis “et kurser i mirakler”, tøj, penge, alkohol, sport, sex, new age generelt, yoga osv…

“Jamen, hvad er der galt med det?”

Spørg igen dig selv:

Hvad er der rigtig i det?

Sandheden er, at dét rum er skabt til KUN at skulle fyldes med Guds kærlighed. Helligånden. Sagt med andre ord; når vi oversvømmer det med andet, går det galt i “maskinrummet”.

Langsomt, men stensikkert, sniger rastløsheden, irritationen, uroen, bekymringen, udbrændtheden, fortvivlelsen, tomheden, og frygten sig ind på os. Det er satan og hans plan.

Det er dybt alvorligt…

Gud har skabt os til at lovprise ham. Vi er skabt til at tilbede ham. Det er en slags design i os. Vi kan altså ikke undlade at tilbede.

Gud har skabt os til at tro på Ham!

Det er en naturlov. Som aldrig vil kunne erstattes af, eller med, noget andet.

Det sker altså helt pr automatik, at vi tilbeder, fordi vi netop er designet til at gøre det.

Men fordi vi har vendt Gud ryggen, kommer vi i stedet til at tro på, eller tilbede noget andet, såsom new age, guruer, musik, penge, alkohol osv. Vi giver anti-krist (satan) vores liv, og han modtager ikke uden også at tage. Bid for bid, tager han vores liv. Det er hele hans plan.

Ja, tænk en gang… vi afviser vores himmelske Fader, og samtidig undrer vi os over, at vi fra tid til anden føler tomhed, bekymring eller frygt. Phew…

Det siges, at 2024 bliver vildere end indeværende år. Mange opvågninger vil derfor ske. Det er ofte når vi mennesker bliver presset, at vi vender sig mod Gud. Eller som mig, som bare var mega sulten efter SANDHEDEN. Jeg var jo ikke presset, jeg ledte bare efter Sandheden.

Der er mange måder hvorpå vi mennesker mærker længsel, og trang til at vende os mod Gud.

En ting er dog sikkert:

Gud kalder konstant på os. Han ønsker sååååå meget at redde os ud af satans klør. Han ønsker at få os hjem. Han ønsker alle sine børn hjem!

Spørgsmålet er mere om vi ønsker at blive sat fri? Ønsker at blive frelst? Ønsker at komme hjem? Helt hjem?

Ofte er det forblændelse, afhængighed, og/eller stolthed som står i vejen.

Kære dig, som stadig læser med; jeg ønsker i sandhed for dig, at du må finde Guds kærlighed. Helt. Og jeg vil så gerne hjælpe dig. Virkelig gerne. Jeg har både tid, plads og rum. Så måtte noget stå i vejen, for at du kontakter mig, så beder jeg lige nu for, at enhver forhindring må ophæves, i Jesu Kristi navn!

Må Gud bare velsigne dig, og det Herrens år 2024

Her finder du en fantastisk video om menneskets God-shaped Hole – rigtig god fornøjelse!

Kom med i min brevkasse på Facebook: “Fra new age til Gud”.

Alt hvad du finder her hos mig, er GRATIS.

Også de mange snakke jeg har med jer. Book gratis her.

Ønsker du flere samtaler, eller kontinuerlig vejledning, henover en længere periode, så er det også GRATISBook gratis her, eller bare kontakt mig her.

Guds fred.

Alt du finder her, er gratis!

Tilmeld dig min liste, så får du breve. Du kan let strege dig igen. Det er også muligt at støtte mit arbejde. Hvis man vil